En dag på jobbet

Trött är jag i dag, men snart är i alla fall dagen slut. En kvart kvar att jobba. Sen ska jag fixa lite mat och ikväll blir det promenad med Kristin. Härligt väder ute och det är ju alltid roligt att gå och prata av sig lite. :) Diskutera helgen och så.

Det blev ingen träning igår, för det blev lite stressigt eftersom jag skulle skjutsa Emma till tåget och sen hinna handla. Men i morgon drar vi i gång på allvar igen! Ska försöka att ta mig ut och prova en liten löptur snart också. Lite intervallträning. Ska göra ett allvarligt försök att börja springa. Klarar jag det inte den här gången är jag nog helt enkelt inte gjord för löpning.

Idag har det ringt mycket här på jobbet så jag har nog slagit mitt personliga rekord i antal samtal, sen årsskiftet. Det är ju bra.
Nu är det hemgång!

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Ja det skulle inte vara fel, så man kan sitta i solen och glassa :)

2010-04-07 @ 10:31:06
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0