En dag på stan

När Emma och jag hade gjort oss klara i morse gick vi till Emmas salong och fixade mitt hår. Klippte upp det lite och gjorde blonda slingor, så nu är jag jätteljus! Trodde inte jag skulle känna nån större skillnad, eftersom jag har varit väldigt blond innan, men det känns ovant att vara så här ljus! Jag fick även testa lite av mina egna "frisörkunskaper" och tvätta Emmas hår. :)
Sen åkte vi till Odenplan och åt lunch på en restaurang som heter Blåbär. Mycket god mat var det.
Klockan hade hunnit bli ganska mycket så vi hann inte med så jättemycket, men vi gick in till stan och kollade i lite affärer. Jag var väldigt trött och inte på något större shoppinghumör, och det slutade också med att jag inte handlade nånting.
Nu ska vi göra oss i ordning för kvällen. Om ett par timmar sitter vi på Globen och väntar på att Bounce ska dra igång en av deras sista föreställningar. Det ska bli riktigt kul att se! Jag älskar att se folk som kan dansa och blir alltid sugen på att börja dansa själv!
Senare på kvällen ska vi möta upp några av Emmas vänner. Vi får se var vi hamnar, men förhoppningsvis på ett ställe där vi kan dansa lite själva också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0