Helgplaner

Då var det torsdag och helgen närmar sig. Skönt! Idag jobbar jag till 19.00. Skönt med sovmorgon, men jag var trött ändå. :) Men jag hann i alla fall göra mannagrynsgröt till frukost.
I helgen tänkte jag ha bakstuga hemma. Jag ska göra nåt matbröd och kanske vaniljbullar och nån sort småkakor eller långpannekaka.
Sen ska jag försöka vårstäda. Borde putsa fönstren. Men jag ska leta efter några nya gardiner först. Antingen färdiga panelgardiner, eller tyg så jag kan sy egna. Nu vill jag ju ha in lite ljusare färger i stället för mina svarta gardiner med höstlöv på. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad du är duktig Lena! Jag skulle också behöva putsa fönster. Det är ju så tradigt. Kram

2010-04-08 @ 19:25:58
Postat av: Lena

Vi får väl se först hur mycket som blir gjort, innan vi kallar mig duktig. :)

2010-04-08 @ 22:10:28
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0