I need a vacation

Semester vore inte helt fel nu. Men man får vänta ett tag till. Hoppas vi får besked snart om när vi får semester.
Satt och kollade lite på resor tidigare i dag. Kan inte hålla mig, även om jag inte vet om det blir någon resa än, eftersom jag inte vet när jag har semester. Kollade bl.a. på Portugal och Italien. Det skulle kunna vara några alternativ. Och Grekland är ett stående alternativ varje år. :) Utforska några nya grekiska öar.
Hoppas det blir en resa även i år! Kanske charter denna gång, så allt är ordnat. Annars brukar vi ju plocka ihop våra resor själv och boka flyg och hotell var för sig, och sen ta oss fram själva, och resa runt lite. Kan vara skönt att stanna på samma ställe också.
Längtar...och hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0