Nails

Det var ju meningen att jag skulle till Adele och fixa naglarna i lördags, men det blev ändrat till i dag i stället. Och nu har jag verkligen väntat in i det sista! I lördags kväll lossnade gelén från en av naglarna. Gelén är ju det som används i stället för nagellack, som gör att nageln blir starkare. Som tur var gick inte nageln av, utan gelén hade släppt så pass mycket från nageln, så det bara flög iväg, när jag kom åt mina byxor! Så nu har jag en ofixad nagel och nio naglar med "jätteutväxt" och lite fransk manikyr med den häftiga dekorationen som Adele gjorde senast.
Ska bli skönt med fina naglar igen. :) Det blir kanske nåt vårfint den här gången.

På jobbet ringer det på ganska bra i dag. Till och från i alla fall. Det kommer lite lugna perioder ibland. Dom flesta samtalen handlar om askan som orskar flygstopp. Alla undrar om våra flyg kommer att kunna avgå, och om deras sändningar kommer att kunna komma fram. Tyvärr vet man inte så mycket, så något riktigt besked kan man inte ge kunderna. Det är mest bara att vänta och se hur askan sprids vidare med vinden, och vilka flygplatser som är öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0