Oh happy day!

Idag är det ju fredag! Visst är det härligt?!
Började jobba klockan 7.00 i morse. Det var ett tag sen jag hade ett sånt pass, men det går ju faktiskt ganska bra. Det är inte jobbigare att kliva upp då, än om jag börjar 8 eller 9. Konstigt nog... Och inte är jag tröttare under dagen heller. Man kanske borde önska fler såna pass?

Har sovit ganska dåligt i natt och runt halv fyra var Zelda väldigt vild och hoppade över/på mig om och om igen, så till slut fick jag stänga ute henne från sovrummet, så jag fick sova ett par timmar till. Men hon börjar bli svår att lura ut nu. Hon vet direkt när jag är på väg att ta ut henne, då springer hon in under sängen. Sen försöker jag locka med råttor och ett måttband som jag har som leksak till henne. Hon tycker om att jaga det, men inte när jag försöker att få ut henne ur sovrummet. Det tar längre och längre tid innan hon kommer fram, men har man tålamod så brukar hon till slut springa fram. Men hur kul är det att gå runt i lägenheten och släpa på ett måttband mitt i natten?

Slutar klockan 15.00 idag. Då måste jag nog åka och fixa extranycklar till lägenheten, eftersom den jag fick inte funkade. Så jag hoppas att det är ok för hyresvärden att jag drar av det på hyran. Det borde det ju vara. Jag fixar ju nycklarna, men det är ju ändå dom som ska betala dom i slutändan. Kan väl inte bli enklare för dom än den lösningen?

Sen ska jag kolla så jag har packat allt, försöka att hinna diska och städa lite, köpa/äta en kebab med bröd och sen gå ner till tåget som ska ta mig ner till Stockholm.

Så ser min fredag ut. :)

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Zelda är en smart kissekatt hon, vet när det är dags att gömma sig ;)

Men du får väl stänga dörren till sovrummet och lägga dig i soffan resten av natten istället då kanske ;)

2010-04-23 @ 13:10:27
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0