Skärtorsdag

Skärtorsdag, 1:a april. Undrar om man blir lurad idag?
Skönt att det är sista arbetsdagen på veckan! Tänk om alla veckor kunde vara så här, fyra dagar jobb, tre dagar ledigt. Fast nu blir det ju till och med fyra dagar ledigt.
Ikväll kommer syrran hem och i morgon åker vi till Frösön och hälsar på morbror. Skoj skoj!

I går var det träning, Bodycombat. Och det var riktigt jobbigt. Kände att jag hade ätit för dåligt, så jag var alldeles svag. Blev trött i benen jättesnabbt, och ett tag kände jag mig nästan svimfärdig. Men efter lite mer vatten blev det bättre. När vi hade kört Moi Tai visste jag att jag skulle klara resten av passet. Svimmar jag inte av det, så svimmar jag inte alls. :) Det är riktigt roligt, men jobbigt! Men jag blir alltid glad när det kommer, och så peppad! Tar verkligen i med allt jag har känns det som.
Kom precis på att jag ska gå in och kolla på lite klipp på Youtube, och se hur Moi tai ser ut på riktigt. Ska försöka komma ihåg det hemma sen. På jobbet kan man inte kolla.

Oj vad lugnt det har börjat på jobbet. Man blir nästan orolig att det är nåt fel på telefon! Men det drar nog igång kl 8. Före det brukar det vara lugnt, och jag började ju 7.30 idag.

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0