Städning

I morse fick jag sova ut ordentligt. Riktigt skönt! Tror jag behövde det. :) Zelda har varit busig alla nätter den här veckan, så jag har sovit lite dåligt, men i natt var hon lugn. Och som tur var kom inte solen fram förrän mitt på dagen, så jag slapp ha den lysande på mig. Då är det inte heller så lätt att sova, eftersom det blir så otroligt varmt.
Klev upp 11.50 och gjorde frukost. Tänkte slänga in en tvätt i tvättmaskinen också, men grannarna tvättade. :/ Förut har det aldrig varit upptaget när jag tänkt tvätta, men sen det flyttade in ett par i huset så tvättar dom alltid när jag är i stort behov av att tvätta. Typiskt... Får hoppas att jag kan tvätta en maskin i morgon.
Under eftermiddagen har jag städat lägenheten. Dammsugit och torkat golvet. Flyttat undan allt jag kan flytta på, så det blev ordentligt gjort. En liten vårstädning. Fönstren får vänta till i morgon, eller tills jag har nya gardiner att sätta upp.
Känns bra att man fått en del gjort idag i alla fall, men synd på det fina vädret att man inte varit ute nåt.
Nu är det middagsdags. Strips och hamburgare får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0