Tjejkväll

Igår kom alltså Sandra och hälsade på, men hon hade även med sig sin dotter Agni. Det var meningen att hon skulle komma själv, men när Sandra hade berättat att hon skulle åka till mig hade Agni snabbt klätt på sig ytterkläderna och sprungit ut och satt sig i bilen. Vem kan säga till en treåring då att hon inte får följa med? Det är klart att hon skulle med för en liten tjejkväll. Vi har ju dessutom lovat henne det förut.
Så vi började med att åka och äta pizza. Sen när vi kom tillbaka till mig så bakade jag klart vaniljbullarna, som jag inte hann göra färdigt innan dom kom. Då hade degen fått jäsa ordentligt. :) Fick även lite hjälp av Agni.
Sen försökte jag och Sandra att prata lite, Agni är ganska duktig på att roa sig själv. Men hon ville ju även att jag skulle leka lite med henne. Men här finns det ju inte så mycket leksaker. :) Vi spelade lite piano och Agni hittade en massa av mina gamla smycken som hon provade. Hon lekte även lite med Zelda. Men man är lite nervös eftersom Zelda inte är den barnvänligaste katten, men det gick bra. Och så fikade vi ju också. Nybakta vaniljbullar och snoddas. :)

När dom hade åkt hem såg jag på msn att Therese satt hemma själv, så då tog jag cykeln och åkte till henne. Gratulerade henne på födelsedagen i efterskott och så blev det en del tjejsnack och vi började även smida lite planer. :) Men mer än så avslöjar jag inte... Jag hade inte tänkt vara där så länge, eftersom jag kände mig lite trött, men tiden bara rann iväg och klockan var nästan halv två när jag åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

OJ så mysigt! Härligt att bara vara spontan och cykla över till någon som sitter ensam!

2010-04-18 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0