Torsdag...

...vilket innebär att det snart är helg igen! Alltid lika underbart! :)
Lunch om ca en timme, då blir det kycklingsallad som jag slängde ihop igår. Ikväll ska vi ut och äta med jobbet. Det blir trevligt! Ska äta kyckling då också. Kom på det efter att jag hade gjort matlådor till idag och i morgon med kycklingsallad. Blir mycket kyckling nu då, men det är ju gott så det går bra ändå.
I helgen ska jag fixa mina naglar och sen kommer förhoppningsvis min bästaste Sandra och hälsar på. Hoppas! Det blir nog en bra helg.
Har varit duktig att hålla mig från onyttigheter den här veckan. Köpte mörk choklad igår som jag åt några bitar av, men det är ju skapligt nyttigt ändå. I morgon blir det fredagsfika så då får jag unna mig. Sen blir det nog fika och kanske nåt mer onyttigt om Sandra kommer. Vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0