Tröööööött

Herregud, förstår inte varför jag är så trött nu för tiden. Det är så jobbigt att kliva upp på morgonen, och sen sitter jag och gäspar hela tiden på jobbet. Dom flesta blir ju piggare på våren. Tydligen gäller inte det mig...
Och min kära katt verkar känna på sig när jag ska upp och jobba, för då blir hon extra busig, så jag inte får sova. I natt stängde jag ute henne från sovrummet, men det resulterar ju i att jag får gå upp två gånger på natten. Först för att få ut henne ur sovrummet, och sen några timmar senare när jag ska hämta in henne igen, när hon står och krafsar på dörren. Det är ju nästan som att ha en bebis. :)
Men varför är det lättare att kliva upp mitt i natten, än på morgonen när man måste upp för att hinna till jobbet? Antagligen för att man vet att man får lägga sig och somna om igen.
I morgon har jag sovmorgon igen. Skönt! Måste försöka lägga mig ganska tidigt ikväll så jag får sova länge. Så får vi se om det hjälper, eller om jag är lika trött ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0