Handledare

Då sitter man här på jobbet igen då. Men helgen närmar sig!
Har ont i ryggen i dag, i vänstra sidan. Måste ha sovit konstigt. Men jag tror faktiskt jag har sovit ganska bra i natt. Det var nog tack vare den avslappnande kvällen på Romerska igår.

I dag har vi haft möte på jobbet med anledning av att vi ska få in praktikanter, som sedan förhoppningsvis blir sommarvikarier. Jag är en av dom som fått förtroendet att vara handledare för dessa praktikanter. Det blir nog roligt. Det är något nytt för mig att vara handledare, så får hoppas att det går bra. När jag började jobba på DHL hade vi inte heller någon speciell handledare, och fick inte träna på det sättet man får göra nu, innan det är dags att sitta och ta samtal själv.
Nästa vecka börjar dom och det ska bli kul att se vilka som börjar. Vi fick höra namnen i dag, och ett fåtal känner jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0