Vaken

I morse klev jag upp innan klockan ringde. Känns skönt att ha ganska gott om tid och kunna ta det lite lugnt. Börjar klockan 11.00 i dag. Får se om jag är piggare på jobbet i dag då, om jag är utsövd. Det är som ett pussel att komma på vad man ska göra för att känna sig pigg på jobbet. Jag har fortfarande inte kommit på det. :)

I går kväll hoppade jag över BodyAttack och tog en tur runt Kyrksjön i stället med intervallträning. Det gick väl ganska bra. Tog inte ut mig riktigt, utan ska försöka ta det lugnt i början.

Nu är det dags att göra sig klar, så man inte kommer iväg till jobbet i sista minuten som vanligt. Ska koka mannagrynsgröt till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0