Workout

Ikväll blev det ett pass BodyAttack. Har missat fyra gånger i rad så det var lite ovant och jobbigt! Men skönt efteråt.
I morgon har jag planer på att gå upp och ta en promenad runt kyrksjön innan jobbet. Får se hur det går. För dom flesta kanske det låter som en lätt match, eftersom jag börjar kl. 11.00 i morgon, men för mig är det ändå en utmaning! Jag räknar med att jag ska gå ungefär 8.15 då. Herregud, när man kan sova mer än en timme till! Vi får se hur det går. :) Ska försöka lägga mig om en stund så jag både hinner läsa lite och ändå sova minst åtta timmar.
Återkommer i morgon med resultatet. Om tröttheten tar över, eller om jag tar mig upp.

Kommentarer
Postat av: Kristinen

Jag tog mig ut imorse också! Heja mig! Hur gick det för dig? :)

2010-04-13 @ 11:27:18
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0