1st week

Då är första veckan av semestern över. Här är en kort sammanfattning:

Måndagen spenderades hemma, städandes av lägenheten.
På tisdagen träffade jag Kristin. Tog en promenad runt Kyrksjön, köpte med oss fika och gick hem till mig och kollade på film.
På onsdagen skulle jag ta cykeln hem till Tallåsen, men på grund av punktering på ena däcket fick jag ta bilen. Satt och läste på altanen, hjälpte pappa att kratta gården, och hjälpte mamma med hennes nya dator.
I torsdags var det rätt fint väder på förmiddagen, så jag åkte till stranden. Trodde det skulle vara mycket folk där, men det var nästan tomt. Strax efter att jag kommit dit blev det helt molnigt. Låg och läste en stund innan jag åkte hem igen. Spenderade hela eftermiddagen och kvällen framför datorn och fixade med bilder.
På fredagen åkte jag, Sandra och hennes barn till Järvzoo. Hade tur och såg alla djuren, t.o.m. dom som brukar gömma sig rätt bra. Sen åkte vi vidare till Svedbovallen där vi gick och klappade alla djuren som går runt lösa. Efter ett matstopp på Sibylla åkte vi hem till Anna för att klappa ännu fler djur. :) Agni fick även rida! Tror hon var väldigt nöjd med dagen.
Igår tog jag en kort sväng på köpingen, cyklade fram och tillbaka till Tallåsen och på kvällen åkte jag och Caroline till Torön. Tyvärr kom vi inte in, så det var bara att ringa tillbaka våran skjuts efter att ha köat i 1,5-2 timmar.
Idag har jag bara varit hemma. Solat/läst lite på balkongen, bakat, packat m.m.

Dom kommande dagarna kommer jag att spendera hos min kusin och hennes sambo i Uppsala. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0