Here we go again

Då var första jobbdagen efter semestern avklarad. Det kändes som vanligt och man var inne i dom vanliga rutinera så fort man klev innanför dörren. Det brukar kännas mer ovant för mig i början. Fast dom första samtalen kändes iofs lite smått ringrostiga. Men det kan ju också ha att göra med att det var så tidigt på morgonen, eftersom jag började klockan 7.00.
Fick även byta plats på jobbet. Vet inte än vilka jag får som bordsgrannar, förutom en tjej som är väldigt trevlig och pratglad, så det blir nog bra det! Kanske kommer att ha lite fler att prata med nu.

För att prata lite om framtiden också, så fortsätter jag ju att fundera på vad jag vill göra med mitt liv. För att strukturera upp det lite mer och kanske lyckas utesluta vissa yrken och få en klarare bild över vilka som är mer att satsa på så har jag börjat skriva en lista över tänkbara jobb. Just nu är det nog minst 20 yrken på listan, många helt olika från varandra. Det känns inte så konstigt att jag har svårt att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0