Semestern har börjat!

Lördagen startade vi med en stor, god frukost! Hotellet bjöd på allt man kunde önska sig på ett frukostbord. Sedan tog vi det lite lugnt på hotellrummet innan det var dags att checka ut. Vi hade tänkt gå en sväng på stan i Sundsvall, men åkte i stället till Hudik, när Sandra skulle hämta sin bil och sedan barnen som varit hos morfar. Vi åkte ut till hans stuga där vi fikade och umgicks lite.
Väl hemma var det bara att göra sig i ordning för lördagskvällen. Jag, Caroline och Malena köpte pizza och förfestade hemma hos Malena, för att sedan fortsätta kvällen på Järnvägs. När vi kom dit var det knappt några folk, men det blev mycket folk till slut, så det var en rolig kväll.

Sov lääänge på söndagen och tog det bara lugnt. Åkte sedan hem till mamma och pappa för god middag och tvätt av bilen.

Idag har jag storstädat och tvättat lite här hemma, så slipper jag tänka på det under min semester. Nu hoppas jag bara att jag kan utnyttja semestern och hitta på nåt roligt under dagarna och inte bara vara hemma och slösa bort dagarna på att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0