The final countdown

Nu är det nedräkning till semestern. Bara två dagar kvar att jobba! :) Jag har verkligen inte fått någon semesterkänsla som man brukar få. Det är nog för att semestern är så kort för mig i sommar, och att jag inte har något särskilt inplanerat. Men det ska bli skönt med ledighet i alla fall.
Längtar till i morgon då jag och Sandra åker till Sundsvall. Då blir det konsert med både Ulf Lundell och Takida! Så himla kul ska det bli! Sen blir det övernattning på hotell. Vilket lyx! Speciellt för en tvåbarnsmamma som Sandra. :) Det kan behövas lite egentid ibland då. Eller kompistid kanske man ska kalla det.

Igår såg jag en jättebra film som jag köpte i Stockholm. Honungsbiets hemliga liv. Och det är ingen dokumentärfilm om bin, utan det är en dramafilm med bl.a. Dakota Fanning, Queen Latifah och Alicia Keys. Den kan jag absolut rekommendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0