2011!

GOTT NYTT ÅR!!

Provar att skriva ett förinställt inlägg eller vad det heter.

Kommer inte att ge några nyårslöften i år. Har bara några förhoppningar av 2011.

¤ Att hitta en träningsform jag verkligen gillar och håller i gång med

¤ Att äta bättre

¤ Att träffa en trevlig man :)

¤ Att ta ett steg till i karriären, antingen på DHL eller genom att börja plugga

¤ Många roliga fester och andra aktiviteter med mina härliga vänner

¤ Flera resor, både inom Sverige och utomlands

¤ Att jag börjar spela piano och gitarr igen

¤ Att jag kan spara mer pengar än tidigare

¤ Fler läsare av min blogg

¤ Att min familj och mina vänner får vara lyckliga och må bra

Kommentarer
Postat av: Jon

Hoppas verkligen att dina önskningar slår in i år. Ha det bäst och hoppas att det blir the 2011 =)

2011-01-01 @ 10:58:29
Postat av: Lena

Tack detsamma Jon!

2011-01-01 @ 12:22:37
URL: http://itsanewyear.blogg.se/
Postat av: Jon

Tack Lena!

Av alla dina önskningar så är det nog mest den om att träffa en trevlig man som jag håller på om du känner dig färdig med singellivet. Tror inte att det blir några problem för en snäll och glad tjej som dig :)

Ska hon ut ikväll?

2011-01-01 @ 13:16:00
Postat av: Jon

Glömde ju jobb/utbildning. Följ din magkänsla där så blir det kanon. DHL är ju faktiskt ingen dålig arbetsplats, men känner man att man nåt sin begränsning där så gör man helt rätt i att gå vidare. Kan ju även vara så att man vill byta ändå och det är ju inte heller fel. Du ska dock inte känna någon press på att du måste plugga innan det är för sent, för det är det aldrig

2011-01-01 @ 13:24:03
Postat av: Lena

Ja, singellivet känner jag mig färdig med. :)

Blir ingen utgång för mig ikväll. Börjar det nya året lugnt och städat.

Ja, jag tar det nog lite som det kommer med jobbet. Har slutat stressa över att jag måste plugga. Vem vet, man kanske blir kvar på DHL!

Lycka till med allt som händer för dig under 2011 Jon!

2011-01-01 @ 15:25:49
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0