3:e advent

Sitter och gör julkort och lyssnar på julmusik. Försöker att göra ett ryck och få klart dom sista julkorten. Sex stycken kvar om jag ska få ihop så många som jag vill. Tänk vilket jobb man gör för att skicka en julhälsning till sin familj, släkt och sina vänner! :) Men det är dom värda! Och det är så mycket roligare att skicka egentillverkade julkort!

Om ett tag ska jag hem till mamma och pappa för att få i mig lite middag. Sen blir det väl till att åka tillbaka och fortsätta. :) Nu ska jag försöka att göra nåt mer kort innan jag åker...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kan du inte visa lite fina vykort här, nyfiken på dom ju :-)

2010-12-12 @ 16:13:17
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se
Postat av: Lena

Jag kommer nog att lägga ut några bilder på dom när dom är skickade. :)

2010-12-12 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0