6 km

Kunde inte logga in på blogg.se igår så där bröts min fina statistik med minst ett inlägg om dan.
I morse höll jag nästan på att försova mig, eftersom jag hade stängt av alarmet. Men jag vaknade iaf, dock lite sent, så jag tog bilen till jobbet. Tur att jag hade borstat av bilen igår. Annars hade det blivit stressigt.

Igår kväll tog jag en skidtur. Ökade lite från förra gången och åkte 6 km. 48 minuter ungefär tog det. Hade lite bakhalt så jag fick rejäl träning för armarna i uppförsbackarna då jag fick ta i med stavarna för att inte glida bakåt. Men en liten vurpa blev det i en uppförsbacke, när båda skidorna släppte samtidigt, så jag satte mig på knäna. :)

Snart är det helg med julbord. Och en vecka till julafton! Mysigt! Mycket att se fram emot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0