Allt möjligt...

Sitter och kollar på Bonde söker fru. Sen är det Grey´s anatomy. Säsongsfinal. Det är många program som avslutas under veckan. Ganska skönt, så man kanske tar tag i lite andra saker. :) Har en del att fixa inför jul.
Och så är ju tanken att jag ska försöka dra in lite på sötsaker innan jul, eftersom det blir desto mer då. Men så på Prix dykte den upp, Marabou Vinter som jag har väntat på. Så nu ligger den öppnad här på bordet.
Blir lite arg på mig själv. Varför ska det vara så svårt att hålla sig! Vill ju verkligen trimma till kroppen lite, men hur ska jag lyckas med det så här?
Har funderat mer på Pace gym. Kanske skulle köpa ett månadskort och testa. Men det lockar mig inte riktigt att sitta på träningsmaskinerna med en massa vältränade (eller mindre vältränade) människor runt mig som ser allt jag gör. Det lockar inte heller med stationsträningen som verkar vara ganska styrd. Däremot lockar roddmaskinen! Har alltid velat prova en sån. Tycker det verkar jätteroligt!


Jag är inne i en liten känsloperiod nu. Inte så att jag går runt och är ledsen, men det är mycket tankar just nu. Funderingar på kärlek och framtiden... Det verkar bli lite av en babyboom nästa år. Glad för mina vänner som hittat rätt och som har spännande saker framför sig! Men man längtar efter den känslan själv.

Nu börjar Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0