Antagen

Nu har antagningsbeskedet till högskolorna kommit. Jag kom in på mitt förstaval. Vet egentligen inte om man kan säga att det var förstavalet, eftersom jag bara la in en massa program och inte var så noga med att prioritera dom. Men programmet jag kom in på var i alla fall "Program med inriktning mot personal- och arbetslivsfrågor" i Uppsala. Kanske borde jag hoppa på det, men jag känner helt enkelt inte för det nu, så jag skjuter upp pluggandet lite till.
Vill jag läsa det lite senare så hoppas jag att jag kan komma in igen.
Det tråkiga är att jag inte får se hur jag låg till på dom andra programmen, eftersom man blir struken från alla program som man lagt efter det man kommer in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0