Dan före dopparedan

Tänk att det är julafton i morgon! Otroligt! :)
Dagen började sådär, då jag fick ett par griniga kunder, men sen har det flytit på lite bättre. Blir bjuden på jobblunch idag, nachos från Finess, för att vi i "utbildningsteamet" ska planera lite inför våren. Trevligt. :)

Och mamma och pappa är så snälla att dom åker förbi mig och borstar av bilen och skottar runt den, så jag kan komma hem snabbare sen! Gulliga dom! :) Men ska ändå vara hemma i lägenheten ett par timmar så bilen får värmas upp med motorvärmaren och så ska jag slå in några julklappar och fixa lite. Sen åker jag till mamma och pappa och klär granen och inväntar syrran och Jocke. Och så blir det den traditionsenliga provsmakningen av julskinkan. Sedan nån gång på 90-talet har samma bekanta till oss kommit på kvällen den 23:e för att äta vörtbröd och julskinka. Traditioner är till för att hållas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0