Dan före sista dan

Tänk att det är sista dagen av 2010 i morgon. Året har gått riktigt snabbt! Och 2011 kommer säkert att gå ännu snabbare! Det känns som om jorden snurrar snabbare runt solen för varje år. :)
Skönt att det bara var fyra dagar att jobba den här veckan också. Efter jobbet hämtade jag mina nya jeans som dom hade sytt upp och sen köpte jag med mig kinamat hem.
Det nya året ska jag fira in med min vän Malena. Då blir det också kinamat och thaimat. Ett litet och lugnt nyårsfirande. Det blir trevligt. Vi träffas ju inte så många gånger om året.
Vet inte om jag har skrivit det tidigare, men nyårsafton måste vara den sämsta dagen på hela året att vara singel! Det är tur att man har några singelvänner kvar. :) Fast man hoppas ju såklart att vi alla ska träffa nån! Hoppas att 2011 blir kärlekens år för alla. :)

Hoppas ni andra får en bra nyårsafton tillsammans med familj eller vänner!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0