Fredag!

Åh vad skönt med fredag! Är trött och fryser lite här på jobbet... Ska bli skönt att få helg. Tog faktiskt bilen till jobbet idag. Får hoppas den startar när jag ska hem, när den stått utan motorvärmare hela dan. Den har ju inte fått köra så mycket dom senaste två veckorna. Men jag blir förvånad om den inte startar!
Efter jobbet ska jag göra lite ärenden. Börja titta efter julklappar. I morgon blir det en tripp till Hudik för mer julshoppande (förhoppningsvis).

Jobbdagen började både bra och mindre bra. Har haft ett par irriterade kunder, men en trevlig och tacksam kund som kallade mig hennes ängel och sa att jag fick en extra stjärna på himlen. :) Det är alltid roligt när man får höra såna saker!

Har tänkt börja skriva listor här på bloggen ibland. Det kommer nog en första under dagen...
Nu ska jag gå och lyssna på vad man gör på en annan avdelning här på jobbet. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0