Helgen närmar sig

Har ju varit så flitig här på bloggen den senaste tiden, så jag måste ju hålla det här nu och skriva nåt idag också. :)

På jobbet märker man av att det snart är jul. Det ringer på mer än vanligt och kunderna är mer irriterade än vanligt.
Snart är det helg och då blir det julbord med jobbet. Det blir kul! Har lite uppladdning under den här veckan och äter inga onyttigheter, utan det blir frukt på kvällarna istället. Inte för att orka mer mat på julbordet, utan för klädernas skull. :) Har iofs inte bestämt vad jag ska ha på mig. Det beror på dagsformen på lördag. Inte för att jag tror att den här veckan gör någon skillnad egentligen, men försöka kan man ju. :)
Sen är det julveckan och då släpper jag det där och äter vad jag vill! Efter jul och nyår får det bli ett försök att komma i form till beachen i februari!
Som sagt, försöka går ju. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0