Jag ser det snöar

Ja, utanför fönstret snöar det för fullt så det blir till att sopa av bilen innan jag åker hem.
Ska försöka att städa lite när jag kommer hem, så jag slipper göra det i morgon. Sen blir det filmkväll. Ska se Inception. Och äta fruktsallad. :) Har faktiskt gått ner några hekton eller kanske till och med närmare ett kilo under den här veckan. Fast det syns ju inte så det hjälper ju inte för klädernas skull. Men nånting har jag nog att ta på mig i morgon iaf. :)

Om en vecka går man och väntar på att Kalle Anka ska börja. :) Blir nästan lite pirrig när jag tänker på hur nära det är nu! Som ett barn på julafton... :)

Kommentarer
Postat av: Jon

Tack =)

Ska börja på ett företag som ska starta upp kontor här i Ljusdal. Blir väl mycket Sundsvall först för min del, men sen så är det tänkt att jag ska sitta mer och mer på hemmaplan då :)

2010-12-17 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0