Kort och gott

Efter jobbet gick jag en kort sväng på köpingen. Hittade ett par jeans som jag ska gå tillbaka i morgon och köpa. Sen gick jag och fotograferade mig för nya körkortet. Gick till en fotoautomat, men jag förstog att jag skulle ha gått till fotografen i stället. Blev inte så bra kvalitet på bilderna och motivet blev inte heller så bra. Jag ser likadan ut på alla bilder, lika sur och stel. Jag har för mig att jag har hört att man inte får visa tänderna på bilderna, men vet inte om det stämmer. Skulle kanske ha lett lite iaf. :) Men men, det får väl duga i tio år...

-------------------------------------------------------------------------------

Igår när jag låg och inte kunde sova så funderade jag i ett "svagt" ögonblick på om jag skulle försöka mig på att inte äta godis på ett år, efter nyår. Men ett år känns lite långt. :) Men ska försöka så länge jag kan iaf. Tänkte försöka skriva ner hur länge jag klarar det så kanske jag blir peppad att hålla mig längre och längre. Men det är inget nyårslöfte...jag tänker inte lova något. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0