Monday morning

Nu sitter jag på jobbet. Är lite trött, men jag hade nog inte varit piggare om jag sovit den där halvtimmen längre och missat luciafirandet.
Sonja Aldén, Shirley Clamp och Sanna Nielsen var med och sjöng bland annat en jättefin version av Tänd ett ljus. Darin var också med. Han är otroligt duktig!
Det är ju skönt att ha lite mer tid på morgonen och hinna ta det lite lugnt. Men jag ligger ju alltid kvar i sängen så länge jag kan. Går bara upp tidigare om jag har något särskilt som jag ska göra. Men då klarar jag ju det, så jag borde klara av det även annars.

Den här veckan är sista veckan på året som man jobbar fem dagar. Sen blir det tre fyradagarsveckor. Sen jobbar jag tre hela veckor och så är det semester och en vecka utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0