Myslördag

En härlig lördag idag... -10 grader ute och fint väder. Tog en promenad runt kyrksjön mitt på dagen. Gick bakom en gubbe länge, ungefär i samma takt. Vid kyrkan tog han en annan väg och jag fortsatte runt sjön. Vid en ganska skarp kurva kom en lös hund springande, så jag valde att ta en lite annan väg än jag brukar för att undvika dom. Blir så irriterad på att folk inte kan koppla sina hundar!
När jag kom vid korsningen precis utanför min lägenhet kom samma gubbe som tidigare och gick, så jag hamnade ungefär lika långt bakom honom igen! Lite roligt. :)

Senare kom pappa och satte upp en lampa åt mig i hallen, så nu är det mysigt att komma in i min lägenhet! Man slipper strålkastarljuset. :)

Ikväll ska jag och Adele sitta och dricka lite. Det blir trevligt! Får se om kvällen avslutas på någon av dom två krogarna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0