Beslutsångest...

Och nu när jag i princip har bestämt mig är det mer bara ångest. Tror jag hoppar över träningen idag. Jag har bestämt mig för att inte strunta i nån träning utan "giltigt skäl", men om jag ska bryta den regeln är det nog idag.
- Trött
- Sen från jobbet (när jag redan slutade ganska sent) och lite stressad, sen "middag" (macka)
- Storslalom damer
- Skidstafett herrar
- Kristin kunde inte heller åka

Flera anledningar till att vara hemma i stället. Och jag har ju varit duktig och gått på varje pass både måndag och onsdag sen jag började. Men det är ju roligt med träningen också och det är ju en anledning till att gå i dag också. :) Men nu är det nog för sent nästan...

Äh, jag tar det lugnt i dag och ska försöka tränga undan ångestkänslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0