Busy busy

Idag har det varit mycket på jobbet. Framför allt på eftermiddagen, då allt rörde ihop sig ett tag.
Efter jobbet åkte jag direkt till Adele och fixade naglarna. Jättesnygga blev dom! Fransk manikyr med mörk skimrande lila och så ceriserosa mönster på dom. Jättenöjd är jag! Och tänk vad långa mina egna naglar är nu!
Ikväll tänkte jag städa lite innan lördag. Men innan jag hade hunnit så långt ringde Erika för att berätta att hon kan vara med på lördag. Det slutade med ett samtal på två timmar och en kvart!!! Mycket trevligt, men så mycket mer hann jag inte den här kvällen då. :) Får ta det i morgon i stället. Förstår inte hur vi kan ha så mycket att prata om när vi pratar i telefon!
Var precis på väg att betala räkningarna när hon ringde, men det får jag också ta i morgon.

Kommentarer
Postat av: Kristin

WOHO! Vad bra att Erika kan vara med!! :)

2010-02-26 @ 08:39:07
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0