Comments

Vad roligt att logga in och se att man har flera kommentarer att läsa. :) Det är alltid roligt med kommentarer!
Idag har det varit rätt mycket på jobbet, så jag har inte hunnit med så mycket annat. Och nu måste jag göra mig klar för träning. BodyAttack! Känner mig inte helt laddad, men man ska inte börja hoppa över nån träning. Då blir det lätt att man fortsätter med det.
Men det hade varit skönt att ligga hemma i soffan och kolla på OS. Men jag hinner iaf se finalerna i skidstafetten, så jag hoppas svenskarna kommer till final.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja visst är det rolgit med kommentarer! Här kommer en till! ;)

Önskar att jag slapp hoppa över träningen, men jag får nog helt enkelt svära och spotta över min onda fot för det. Men på torsdag ska jag köpa skor!! Riktiga träningsskor!!

2010-02-23 @ 08:58:35
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0