Halva veckan

Ja, då är halva veckan gjord. Jag får gå hem om 1,5 timme och då är det bara att skynda sig att äta nåt och sen är det träning klockan 20.00. Bodycombat! Riktigt roligt! Det är boxing- och karateinspirerat.

Längtar till helgen när vi ska ha spelkväll! Har suttit och planerat lite idag. Hoppas att tjejerna blir nöjda med vad som bjuds på. :) Och den här gången utlovas efterrätt! När man ska på middag hos mig brukar i vanliga fall desserten vara nästan lika självklar som varmrätten, men förra gången hann jag inte göra efterrätten! Tänk vilken besvikelse! ;)

Idag har jag haft många trevliga kunder på jobbet. Tänk vad det kan göra mycket! Vad glad man blir av dom. :) Hade speciellt en kund som var så himla trevlig och rolig. Då blir vem som helst glad! Även om man har haft bara sura kunder tidigare, så blir man på bra humör igen av det.

Jag måste förresten lära mig att svara på kommentarer här på blogg.se. Har inte hittat det än.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Veckan går så sjukt snabbt så det är inte sant!

Ingen efterrätt hemma hos sig är som att flyga till Barcelona utan flygplan. D v s Otänkbart!

Längtar väldigt mycket tills på lördag så jag får träffa er alla :) Och tills ikväll då vi ska träna :)

2010-02-24 @ 17:12:11
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0