I städartagen

Idag har städning stått på schemat. Tar det sista i veckan, så det är skinande rent i helgen när det är spelkväll med tjejerna.
Ikväll blev det glass och OS. Synd att det inte blev några medaljer.
Trodde att jag började jobba 8.45 i morgon, men det visade sig att jag börjar 7.45. Tråkigt när man får en timme mindre. Så nu är det bäst att göra sig klar för sängen.

Nyss så lyckades min söta katt stänga av min dator. Hon har hittat en ny favoritplats att ligga på, ovanpå tangentbordet på min laptop. Inte det bästa stället. Men det brukar resultera i att hon lyckas med en massa saker, som jag inte ens visste att man kan göra. Och hon både stänger och öppnar olika fönster och ändrar inställningar. Hon har ändrat språk på datorn, och textstorlek på internet bland annat.
Hon är en "periodkatt" och brukar byta favoritställe lite då och då, så jag hoppas det här med datorn går över snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0