Love actually

Igår hade jag mysig filmkväll med min underbara vän Kristin. Först gjorde vi god middag. Kristin visade mig hur man gör enchiladas och det var riktigt gott! Självklart kunde vi inte hålla oss från godishyllan på affären, så det följde med ett par påsar hem till filmen. Trots att vi båda har börjat träna nu och vill bli lite nyttigare. :)
Så dumlekolor och kinapuffar satt vi (mest jag måste jag erkänna) och molade i oss under kvällen. Får försöka vara lite nyttigare i helgen i stället då. :)
Kristin hade ju inte sett en av mina favoritfilmer, Love actually, och med två grabbar i hennes hushåll är det svårt att få med nån som vill titta med henne. :) Och för mig var det också roligt att se den, för det var rätt längesen sist.
Och så fick jag veta att hon inte har sett Mamma Mia heller (av samma anledning som innan), så det får bli en ny filmkväll snart!
Jag har aldrig haft en sån film som man ser om och om igen, som man kanske har sett 10-20 gånger minst. 
Dirty Dancing och Pretty Woman är ju klassiska såna filmer. Men nu kan jag nog ha hittat "min film" - Mamma Mia. Den känns det som att jag kan se en massa gånger utan att tröttna.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var så mysigt!! Och ganska mysigt att lyxa till det på en veckodag också, för annars går ju veckorna bara i ett enda ekorrhjul, sova, jobb, träna, äta, sova..

Vi måste absolut göra om det snart igen och se Mamma Mia! :)

2010-02-22 @ 10:14:43
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0