Nytt år, ny blogg

Då startar jag min nya blogg.
Året har börjat med en del nya eller nygamla vanor. Har börjat träna efter ett par års uppehåll, förutom promenader och annan vardagsmotion. Nu har jag börjat på gymnastikföreningen här på orten och det är jättekul att ha kommit i gång med det igen. Försöker även att äta lite nyttigare, även om det går lite upp och ner med det. Det är ju så gott med onyttigheter. :)

På jobbet är det helt nya arbetsuppgifter efter nyår. Roligt att prova på något nytt och nu när man kommit in i det lite så känns det bra. Första dagen var bara kaos. :)

I bloggen kommer jag att skriva om min vardag helt enkelt. Jobbet, fritiden, musik, bakning, resor och andra saker som innefattar mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Är glad att du startat en blogg igen vännen! Har saknat det :)

Kraaam

2010-02-22 @ 09:02:56
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0