Fredag kväll

Det blev en lugn hemmakväll denna fredag. Tittat på Så som i himmelen och ätit godis. Längesen jag såg den filmen, så den var riktigt bra nu igen! :)
Hämtade ju min cykel efter jobbet så nu har jag nya fina däck. Får ta en runda snart och testa dom lite mer.

I morgon åker jag till Hudik och hämtar Emma vid bussen. Vi tar nog en titt i några affärer innan vi åker hem. Skulle vara skönt att hinna åka till stranden nån timme också, men vi får se hur det blir.
Ska bli så mysigt att ha henne här! Vill hinna med så mycket som möjligt, men tyvärr är det ju en del annat som tar upp en massa tid så vi inte kan umgås så mycket som man skulle vilja. Först och främst att jag jobbar. Och på söndag åker jag och Sandra till Bollnäs för att gå på Takida. Då går större delen av dagen till det. Det ska ju bli jättekul att åka och se dom, men det är synd att det krockar med den helgen som Emma är här. Men vi får utnyttja kvällarna i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0