Fredag!

Underbart med fredag! Och soligt och fint är det. :)
Igår lämnade jag in cykeln och jag skulle få hämta den idag, så det var ju bra. Får två nya bra däck. Passar på att byta båda eftersom mina gamla däck är så slitna och spruckna. Dom skulle rulla mycket lättare, så nu kommer jag att svischa förbi alla. ;)
Båda gångerna som jag har lämnat in cykeln så har jag kommit på när jag gått därifrån att dom varken har mitt namn eller telefonnummer. Så är det när man bor på en liten ort. :) Man bara lämnar in den och litar på att dom vet vem man är när man ska hämta den igen.
Igår kväll slängde jag ihop en dajmkaka som jag ska bjuda kollegorna på. Hoppas den blev bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0