Har ingen bra rubrik

Nu är halva veckan gjord. Skönt! Mer semester närmar sig.
Idag efter jobbet har jag en del att göra. Måste packa ur min väska sen min vecka i Stockholm. Sen ska den packas om direkt, för på fredag bär det ju av till Stockholm igen. Måste packa klart idag, för i morgon hinner jag inte det när jag ska på Winnerbäck. Sen har jag en del annat att fixa också.
Blir kul att åka ner igen, med hela familjen denna gång. Men jag känner mig som en dålig matte när jag är borta så mycket nu. Först hela förra veckan. Sen i helgen, och så nästa helg från fredag morgon till lördag eftermiddag. Och under semestern har jag tänkt vara borta några dagar också. Stackars min lilla sötnos... Och inte vet jag vem som ska vara kattvakt heller. Kristin var så snäll som gjorde det förra veckan, men jag vill ju inte "slita ut" henne. Hon har ju annat att göra än att hälsa på min katt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0