Lasse! Och Uffe!

Vi klarade oss undan från regnet igår, och vi bjöds på mycket bra musik. När vi kom dit började Ane Brun spela och hon har ju så mysig musik, och mysig röst. Vi satte oss på en filt i gräset. Efter henne kom Laleh upp på scenen. Hon har ju många väldigt bra låtar, och flera lite annorlunda låtar, som är lite svårare att tycka om. Men det är ju roligt att hon har sin egen stil! Sen var det dags för Lars Winnerbäck att entra scenen. Och han gjorde en riktigt bra konsert! Det var ett bra upplägg och det blev bara bättre och bättre hela tiden. Han slutade på topp!

Idag började jag jobba klockan 7.00 och jag slutar 12.00. Då tar jag, mamma och pappa tåget ner till Stockholm. I kväll är det dags för sommarens första konsert med Ulf Lundell! Vi åker nog till Gröna Lund direkt från stationen och äter inne på Grönan. Sedan möter Emma och antagligen Jocke upp oss. Ser fram emot en trevlig kväll. Vi kanske även hinner med något åk i nån karusell. :) Emma vill nog åka Insane, så jag ska försöka att våga mig på den.

Nu är det bara en vecka kvar, sen har jag semester igen!

Och funderingarna fortsätter... Kanske, kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0