Min helg

Måste börja med en liten förklaring till det förra inlägget. När en katt skriver en rubrik och lyckas få upp den på förhandsgranskning...då måste man ju faktiskt publicera det också. :)

Igår var jag i Delsbo hela dagen. Sandra, Agni, Sandras svägerska med man, och Agnis kusiner var på stranden så jag åkte dit också. Försökte att sola lite, men återigen fick jag ingen färg. Jag är lite för duktig att smörja in mig tror jag. :) Sen åkte vi hem till Sandra och duschade. Vi hade sån tur så vi blev bjudna på jättegod middag hos Sandras svåger. Jag åt grillat vildsvin för första gången. Riktigt gott! Jag, Sandra och barnen åkte hem medan de andra var kvar där, eftersom de skulle ut på Bjuråkersstämman. Båda barnen somnade rätt tidigt så vi fick en lugn kväll. :) Nu har vi även bokat biljetter till att se Takida och Ulf Lundell i Sundsvall! Kan det bli bättre än att våra favoriter spelar på samma ställe, samma kväll!?
Jag hade tänkt åka hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp idag och packa och städa, men vi fastnade framför filmen Handen som gungar vaggan och det var så längesen jag såg den, så jag ville se klart hela. Jag kom inte hem förrän kvart i ett ungefär. Och det var en nervös hemfärd, för trots att jag visste att det var lite bensin kvar så hoppade jag över att tanka. Det har aldrig varit så skönt att vara hemma. :) Dum idé att chansa när man ska åka mitt i natten efter en skogsväg. Min bensinmätare är ju lite missvisande, eftersom den kan vara längst ner på rött, för att sedan gå upp ovanför det röda strecket. Svårt att veta hur mycket bensin man har kvar.

I dag består min dag som sagt av packning och städning. Som vanligt packar man för mycket. Jag ska fortsätta med det nu. I eftermiddag bär det av mot Stockholm! Skoj skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0