Ready to go!

Ja, då var jag klar med allt jag skulle göra innan jag åker. Skönt att ha det städat och fint här när jag åker, och framför allt när jag kommer hem igen.
Förhoppningsvis har jag fått med mig allt jag behöver också, plus lite till. Väskan är onödigt tung så det är väl konstigt om nåt är kvarglömt.

Funderade på om jag skulle hinna se ett avsnitt av Lost innan jag åker, men det blir lite knappt om tiden så jag struntar i det. Det hade blivit stressigt när jag ska gå ner till stationen.
Så nu har jag en halvtimme till godo i stället. Ska lägga mig och mysa lite med Zelda tror jag. Hon blir ju själv nu i flera dagar. Känns lite jobbigt att lämna henne, men hon klarar sig nog. Jag litar på att Kristin gör ett bra jobb som kattvakt. :) Det finns måttband och råttor som man kan roa henne lite med.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lita på vännen! Jag och Zelda ska roa oss gott denna vecka :)

Ha nu en riktigt trevlig semestervecka! :)

KRAMEN

2010-07-19 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0