Sista halvan...

Nu är snart denna semestervecka över. Trist, men jag har inte så mycket ångest över det, eftersom jag har haft bara en vecka och eftersom jag bara jobbar två veckor nu. Men vi har haft en jättemysig vecka!
Ska berätta lite kort om den sista halvan av veckan.
På onsdagen var vi först och gjorde några ärenden. Sen la vi oss på en filt i en park nära Emma och solade lite. Men som vanligt när vi ska sola så försvann den bakom molnen. På kvällen träffade vi två av Emmas kompisar på en uteservering och åt mat och drack vin, drink och cider. Mycket trevligt! Jag och Emma gick hem efter vattnet och det var jättevarmt och skönt trots att det var sent på kvällen.
På torsdagen klev vi upp tidigt igen, för att åka och hyra bil och sedan köra mot Kolmårdens djurpark. Hade en jättemysig dag där. Vi började med att köra igenom safariparken och sedan hade vi bokat platser till delfinföreställningen så vi fick gå nästan direkt dit. Vi fick gå förbi hela kön och sätta oss på en läktare som bara var avsatt för dom som förbokat, så vi hade gott om plats medan folk fick sitta och trängas på de andra läktarna. :)
Sedan gick vi fram och tillbaka i parken för att försöka se allting, och vi lyckades nog se det mesta.
Igår tog vi en dag på stan och jag hittade både skor och bikini som jag var ute efter. Sedan försökte vi städa undan lite hemma och packa, innan Emmas kompis Jenny kom hit. Då gick vi till Trädgården, som är ett uteställe som ligger under en järnvägsbro. Riktigt häftigt och mysigt ställe!
Idag åker vi hem till Ljusdal. Då får vi äntligen mysa med Zelda. :) Tack så mycket Kristin för att du har tagit hand om henne! Vi ska även åka hem till mamma och pappa och äta och umgås.

Det här var våran semester det!


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Mmm jag tror det jag med, för jag är inställd på det faktistk så jag hoppas att det kommer gå bra. Hur går det för dig med dina tankar? Har du bestämt dig? Kram

2010-07-27 @ 08:57:32
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0