Sunday bloody sunday

Idag när jag vaknade var det finväder, så jag gick ner på Prix och handlade solskyddskrämer. Sen tog jag cykeln till Nore och la mig på stranden och solade. Det var soligt och fint ett tag, men sen kom molnen och det blev helt mulet. Men det var fortfarande varmt, så jag låg kvar hela eftermiddagen. Hann läsa en bra bit i min bok. Det var skönt, men tyvärr fick jag inte så mycket färg tror jag, eftersom solen inte var framme så jättelänge.

Ikväll har det ösregnat, åskat och blixtrat här. Kanalerna slutade funka på tv:n så jag antar att parabolen har slagits ut av åskan. Drog ur tv:n och allt, och satte mig och läste i stället. Läste ut boken i kväll. Jag som tänkte igår kväll att jag nog inte skulle hinna läsa ut den innan semestern. :)

I morgon är det jobbdags igen. Jobbar den här veckan och sen har jag en veckas semester! Ska bli skönt, men jag önskar att det hade varit längre än en vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0