Då var helgen över...

Tänkte berätta lite om min helg, eftersom jag inte har bloggat nånting.
På lördagen var jag och mamma en sväng på köpingen. Det blev inhandlat en tröja och så hittade jag ett par träskor fast i plast. Jättesöta var dom. Jag som inte har fastnat för träsko-modet. :) Men det var en skada på dom som fanns inne, så dom skulle beställa nya åt mig. Ska hämta dom i morgon. Efter den lilla shoppingrundan tog vi en fika på Finess.
På kvällen blev det ju fest, eftersom Lina var hemma. Vi var hos Linas pojkväns syster och det blev ett helt gäng där. Vi blev nog 14 st eller nåt till slut. Det var trevligt. Senare drog vi oss ner mot Järnvägs. När vi kom dit var det inte så mycket folk, men till slut blev det ganska trångt där. Så det var en rolig kväll.

Söndagen blev seg. Låg i sängen till klockan 14.00 ungefär och sen flyttade jag bara över till soffan och låg framför tv:n större delen av dan. :) Men jag var inte bakis utan bara trött. Gick ner på Prix och handlade lite och så blev det en pizza från Salladsbaren.

Idag hade jag sovmorgon och började jobba klockan 10.00, men ändå har jag suttit och gäspat hela dan. Gick och la mig lite senare än jag borde igår. Efter en utekväll kan man behöva sova länge på söndag natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0