Dagen

Idag har det varit mycket att göra på jobbet. Om det inte har varit kunder på chatten så har jag haft mail att svara på och så har det ringt kunder på telefon. Första timmen mellan 7 och 8 är alltid ganska lugn så då hann jag kolla Facebook och börja läsa några bloggar, men hann långt ifrån läsa alla nya inlägg på dom bloggarna jag följer. Efter klockan 8 så har jag inte hunnit med något annat än jobbrelaterat.
Slutade klockan tre och det var skönt! Hann med att kolla på en film när jag kom hem. "Burning plains" heter den. Den kan jag rekommendera. Sen åkte jag på systemet så jag fick det gjort till helgen och ikväll var det dags för bio med Kristin. Äntligen fick vi se "Sex and the city 2"! Och vilket underbart gäng dom är! Jag tyckte den var jättebra och rolig!

Kommentarer
Postat av: Karin Olsson

Ja jag fick lusten tillbaka så jag ger de ett nytt försök med en helt ny blogg.. =)

2010-06-24 @ 06:31:02
URL: http://www.mammatilloscar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0