Dålig start

Den här dagen fick en ganska dålig start. När jag klivit upp och gått till badrummet så ska jag stänga dörren. När jag drar igen den så lossnar handtaget. Där står jag instängd med handtaget i handen. Försöker att sätta tillbaka det, men misslyckas först. Hinner fundera på vad jag ska göra om jag inte kommer ut. Kan ju inte ringa nån, som förra gången jag blev inlåst i det här huset. Och då hade jag ju fortfarande tillgång till hela min lägenhet. :) Gör ett nytt försök och trycker in handtaget ordentligt, och då lyckas jag öppna dörren. På andra sidan håller då handtaget på att tryckas ut i stället. Jag lyckades trycka in båda handtagen sen, men nu vågar man ju knappt stänga dörren.
När man tror att problemen med lägenheten är avklarade så kommer det nya konstiga problem, som man inte tycker borde hända i en nyrenoverad lägenhet.

När jag sen ska ta fram frukost och öppna yoghurten med den otroligt "smarta" öppningsanordningen dom har kommit på, med ett plasthölje och en smal plastremsa man ska dra i, så går remsan av. Så man får försöka dra i den ändå, och får ganska ont i fingrarna. När den väl går upp så sprätter det yoghurt över hela mig. I ansiktet, håret och på tröjan. Så det blev till att byta tröja och tvätta av sig.

Vi får se hur dagen slutar...

Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHA men vännen!! Vilken start på veckan :D

2010-06-07 @ 13:56:06
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se
Postat av: Charlotte

haha..usch.hoppas att resten av dagen blev bra. Kram

2010-06-13 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0