Helgen är över...

Då var den här helgen över...känns lite tråkigt, men det har varit en bra helg.
Fredagen var mysig med god mat och trevligt sällskap. Jag sov över hos mamma och pappa också så jag slapp köra hem på kvällen.
På lördagen åkte vi till Järvsö på marknad, men jag köpte ingenting. Efteråt åkte vi till Lill-Babs café. Sen åkte jag hem och duschade för att sen åka hem till mamma och pappa igen för middag. Efter maten åkte jag, Emma och Jocke till min lägenhet och förfestade lite. Emmas kompis Jenny kom också dit. Vi fortsatte kvällen på Järnvägs där det blev rätt mycket folk. Det var en rolig kväll.
Idag tog jag cykeln hem till föräldrarna och satt och solade lite. Umgicks med Emma och Jocke innan dom åkte tillbaka till Stockholm, och med mamma och pappa som åkte till Gräsö, eftersom mamma fått semester nu.
Tråkigt att helgen är över och att man ska jobba igen i morgon, men till helgen kommer Emma hem några dagar igen så det blir roligt!
Börjar jobba klockan 7.00 i morgon. Det känns lite tungt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0